/ UWCRCN /

Some Recap

Jag fattar inte varför jag har blivit så himla dålig på att skriva på senaste tiden, vad har hänt? Tja, förra veckan hade jag absolut noll tid på grund av kopiösa mängder plugg som allt skulle bli klart tills att min familj anlände på fredagen. Med sig hade de min nya kamera och de två nya objektiven till den, och jag fick därmed tillbaka mitt liv. Den användes flitigt under det lilla lov som vi fick från skolan och som jag utnyttjade till att åka iväg till Stranda 4 timmar från skolan med familjen och åka skidor. Bilder kommer så for jag har lyckats komma överens med mitt nya minneskort och hittat någon på skolan med en CF-kortläsare tills mamma skickar mitt vanliga. 
 
Påsklovet var alltså väldigt skönt, och det var skönt att få komma bort från Campus en stund och få lite perspektiv på saker och ting, inte plugga och äta lite mat med riktiga ingredienser. Det var också väldigt skönt att träffa familjen igen, det kan vara lite jobbigt ibland att leva så långt borta. Vi spenderade en massa tid åkande i bilen, två dagar i skidbackarna (min snowboard var lika bra som alltid) och åt på restauranger. Mamma och Pappa beslutade även att jag nu är vuxen (18 år förra lördagen, det borde jag ju ha skrivit om... Det var i alla fall en underbar födelsedagshelg med en massa gratulationer och mys med vänner.) och bjöd mig på champagne och vin till maten. Till deras förtjusning (?) gillade jag inte att dricka det till maten (det förstör ju hela grejen, nej jag föredrar cola). Nu är jag utvilad och otaggad på skolan som började igår och hela skolan går i slow motion. Dags att komma igång snart dock då slutproven närmar sig för oss alla. 
 
Jag ska verkligen försöka att förbättra mig, jag vet verkligen inte vad som har hänt. Bilder från påsken ska komma så fort jag kan redigera dem! 
 
Pussar från en jänta i Norge som kommer hem om mindre än två månader!