/ UWCRCN /

Bergen

Bergen... Jaha, det var ju larvigt. Skratta inte nu, please. Jag tog i min nervositet fel på mitt avresedatum med en dag och lämnade skolan en dag för tidigt. Larvig? Ja. Men ganska skönt. Sitter på ett urmysigt kafé i gamla Bergen och pluggar. Stressen imorse att komma till flygplatsen och stressen igår att komma till Bergen var ju dock onödig. Jaja. Hur larvigt det än var är det ganska skönt med en dag emellan skolan och en lång resa och jetlag. Just det, jag kanske ska berätta vart jag ska!
 
San Francisco! Jag ska på intro weekend på universitetet som jag blev accepterad till, Minerva Schools at KGI. (Klicka HÄR för mer information om själva skolan.) Skolans högkvarter ligger beläget i San Francisco, och det är även där jag kommer att spendera det första av mina fyra framtida år på skolan. Så det är dit jag nu har blivit inbjuden. Och det är dit jag nu är på väg. För tidigt. Nåja. Som sagt, skönt med paus från det hektiska livet på skolan innan jag åker vidare, trots allt.