/ UWCRCN /

Return of the... Phoenix?

Det var otroligt länge sen jag skrev nu, och jag ber så hemsk mycket om ursäkt för det... Jag har tagit på mig alldeles för mycket ansvar i diverse shower och evenemang, och kombinerat med allt det som behöver göras i skolan har det hängt över mig som ett regnigt åskmoln sen början av terminen. Alltid finns det något som kan göras, bör göras, och då har jag känt mig dålig om jag sätter mig och skriver blogg. Men jag inser ändå nu att jag borde ta tid till det, ge mig själv tid och utrymme att reflektera över vad som händer. 
 
Jag inser att ni antagligen inte är intresserade av att höra mig beklaga mig över allt som står på min "att göra"-lista, så låt mig bara snabbt sammanfatta det så att ni kan få en idé av hur min vecka och mitt liv ser ut för närvarande. Helgen är fylld av rep inför Queen's Show, förberedelser inför hennes besök och möten och plugg. Drottningen kommer hit imorgon, och jag är så stressad över allt som behöver göras inför det att jag inte ens kan tycka att det är spännande. Jag är redan trött på konceptet "Queen's coming!", och hon har inte ens visat sig än. 
 
Nästa vecka är det presentationer och prov som gäller, allt inför slutspurten med alla mina Internal Assessments och Extended Essay. Jag kan se fram emot ett November Break utan plugg och stess, men just nu känns det orimligt långt borta. 
 
Jag har varit dålig på att ta bilder, men några kanska kan komma upp någon gång snart. Vi får se. Allt beror på om jag kan överleva den närmaste månaden eller inte och få allt gjort som behöver göras. 
#1 / / Elli:

Hälsa Sonia från mig! Och arbeta inte ihjäl dig ;)