/ UWCRCN /

Event Management

På fredag (imorgon) kommer skolans så kallade Council upp till oss i vår än så länge väldigt kalla och inte alls särskilt våriga fjord och skolan anordnar då en fin middag för dessa viktiga personer som donerar pengar till oss och gör det möjligt för oss att vara här. Jag är med i gruppen som kallas Event Management, och det är vi som är ansvariga för att dekorera Høegh, göra program, fixa placering och sedan städa. Det är faktiskt ganska roligt, och vi lär oss mycket om hur man anordnar ett event och så och det är intressant.
 
Jag har gått på högvarv hela dagen med en massa saker att göra och en massa uppgifter att lämna in. Jag har varit i Høegh och ordnat inför middagen, jag har sprungit fram och tillbaka för att skriva ut program, jag har missat att göra en massa läxor och nu är jag hungrig, superstressad och det enda jag vill är att sätta mig ner, ta det lugnt och titta på en film. Men det får bli efter att jag är klart med allting annat. Åh, om bara imorgon kunde vara över redan. 
 
(Edmund har lovat att jag ska få låna hans CF-kortläsare ikväll!)