/ UWCRCN /

Verklighetsobservation och العَرَبِيةُ‎‎

Scheman, scheman, prov, plugg, trötthet, sömnunderskott, sena kvällar, hemlängtan och för lite C-vitamin. Men på samma gång skratt, yoga, träning, allmänbildning, arabiska, rumskompisar som äger hur mycket som helst, choklad, mindfulness, game of thrones, sol och solbränna, kvällar i solen och mer nytt folk på campus. Det går upp och ner som vanligt, men nu när det börjar att närma sig exams blir det viktigt att hålla sig flytande och på bra humör. Så jag har börjat med yoga som EAC och jag har gjort scheman för att hinna och orka med allt som måste göras de här tre närmsta veckorna innan proven. Det här klarar jag!
 
Film med Thea.
Roomiekväll.
Typ några av de bästa i världen.
 
Hallå, jag har börjat få lite torska på vad jag skriver, det känns bara som om jag är en reporter på plats i fjordlivet, men reflekterar inte riktigt, så vad skulle ni vilja läsa mer om? Vill gärna ha lite idéer. 
 
Puss från ىلارا (Aya lär mig arabiska)
 
#1 / / Anonym:

De senaste politiska diskussionerna om någon spännan del av världen med inblickar från människor som kommer därifrån - kanske? ;-)