/ UWCRCN /

What about structure?

Nu är det snart dags för mina first year exam. En månad för att vara exakt. Jag borde verkligen börja plugga, men jag vet verkligen inte hur man pluggar för dem så jag aldrig någonsin har skrivit ett så stor och övergripande prov. Tack gode gud ska Aya hjälpa mig med att göra ett schema för mitt pluggande och repeterande den här närmsta månaden så att jag kanske klarar detta. Jag återkommer med de fruktansvärda detaljerna angående detta scema, men nu måste jag skriva klart en historieuppsats om Nationernas Förbund, göra en presentation om Nazi kontroll i samhället samt analysera en reklamannons innan middagen. 
 
Snabb extra kommentar innan jag återgår till plugget: Jag älskar min säng. Jag har dekorerat den precis som jag vill ha den, har en mjuk ljusslinga över gardinen, har en extra kudde och har bilder på folk jag älskar på väggarna. Jag älskar verkligen att befinna mig i min säng. Det är som den koja jag alltid drömde om att ha när jag var liten. Den där fina, mysiga och lite mörka kojan jag alltid ville bygga där jag kunde krypa in och gömma mig. Nu har jag den och det är så himla mysigt.n