/ UWCRCN /

Good Life

Såhär somnade jag igår kväll i Ayas säng tillsammans med henne och Lorena när vi tittade på Harry Potter. Som ni kanske kan räkna ut kollade vi inte klart på hela filmen, men det var mysigt ändå. Jag vaknade sedan klockan 2 på natten liggande i exakt samma ställning som på bilden och insåg att detta kanske inte var en sådär jättebra idé och kröp långsamt och med smärta upp i min egen säng samt drog bort mitt täcke från Lorena. En otroligt ful men genuin bild på situationen finns nedanför. Som Aya sa: "You know the only good thing in this picture is just love." Ja, vi har verkligen blivit som systrar.
 
Ikväll var det Sound of Music som stod på agendan, och jag, tillsammans med 3 av mina svenska andraåringar samt en norska samlades i Claras säng med popcorn och en bränd kladdkaka och ägnade 3 timmar av våra liv åt denna underbara musikal. Det är ju skamligt att som körare inte ha sett den, så nu, efter 17 år har jag äntligen sett den. Och nu är det dags för mig att sova. Pil har schasat ut Yenglik med pojkvän ur rummet och kvar pratande finns bara Lorena och Daphnie. Under mig sover nog Aya redan och Reda sitter och pluggar (=facebook) vid hennes skrivbord. Det ska bli skönt att sova då hela min kropp värker efter gymmet idag. Det blev 3km på roddmaskinen och 30 minuter på motionscykeln. I'm on fire!