/ San Francisco /

Origami Birds and Too Little Sleep

Idag öppnade jag upp mitt rum så att folk kunde komma in och bara slappna av, vika origamitranor, äta kakor eller plugga i en avslappnad och accepterande miljö. Jag vet inte om det har framgått, men den senaste veckan har varit ganska jobbig för många, och jag ville ge folk en möjlighet att komma och prata om ingenting och bara vika papper. Ganska många kom och jag hade det jättemysigt. Ibland är det viktigt att bara ta lite tid för att göra någonting som inte ger en huvudvärk.
 
Dagens humör demostrerade återigen för mig hur viktigt det är med sömn. Jag gick och lade mig vid 02.00 och vaknade kl 8. Jag sov superdåligt och vaknade på dåligt humör, men sedan vek jag en massa tranor, och nu mår jag bättre, men tröttheten ligger som en varmt täcke över mig, och jag ska göra mitt bästa för att gå och lägga mig innan 23 idag. 
 
Kvar idag på agendan:
  • Möte med Katie om ett project jag jobbar på just nu. 
  • Födelsedagsmiddag för min kompis Elisa
  • Se SUPERMÅNEN som är över Nordamerika nu.
Puss och kram, skumbanan.
 
Skicka stycka till en trött krake på andra sidan av Atlanten